Tyto zkrácené Obchodní podmínky představují základní výtah ze Všeobecných Obchodních podmínek.
Objednávka
- Odesláním objednávky spotřebitel vyslovuje souhlas se Všeobecnými Obchodními podmínkami a jejich součástmi (zejm. s ceníkem poštovného) a potvrzuje, že se se zněním uvedených dokumentů a s cenami zboží dostatečně seznámil a rozumí jim.
Ceny
- Případné slevy z ceny zboží lze vzájemně kombinovat. Vytvoříme Vás na požádání balíček produktů dle vašeho přání.
- K ceně objednávky bude připočteno poštovné ve výši určené v sekci Poštovné a platba
Odstoupení od kupní smlouvy
- Od kupní smlouvy nelze odstoupit, jde-li o zboží, které bylo použito a nebo otevřeno kupujícím.
- Nejedná-li se o výše uvedený případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit do čtrnácti dnů od převzetí zboží.
- Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít telefonní číslo: +420296330519, nebo e-mail: czechweb@nuskin.com. Naše telefonní linky jsou v provozu: v pondělí, ve středu, ve čtvrtek a v pátek od 9:00 do 17:00 V úterý od 9:30 do 17:00. Nebo nás kontaktujte na Facebooku, nebo info@todaypeoplecosmetic.cz, nebo 212 241 272. Je-li zboží vráceno v původním stavu, zavazuje se prodávající převzít zboží a vrátit kupní cenu.
Dodání
- Dodací lhůta objednaného zboží je zpravidla 3 až 14 dnů od objednání. Doba dodání konkrétního produktu je zobrazena při vytváření objednávky.
- Doba doručení expedované zásilky k zákazníkovi je pak závislá na zvoleném doručovateli.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci.
- Pokud si kupující neodebere objednané zboží bez předešlého zrušení objednávky (akceptované prodávajícím), může prodávající požadovat po kupujícím vzniklé náklady.
Reklamace
- Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
- Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má kupující právo tuto vadu reklamovat (pouze u mechanických přístrojů).
- Zákazník může uplatnit reklamaci díky výše zmíněným kontaktům.
- Reklamace bude vyřízena do 30-ti dnů ode dne jejího uplatnění.
- V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši.